NASZE KAMPANIE

Portal stworzony po to, by przybliżyć tematykę

Zdrowiej z wodą - portal

Portal stworzony po to, by przybliżyć tematykę wód mineralnych. Pokazanie właściwości różnych stężeń minerałów z punktu widzenia różnych grup docelowych i różnych potrzeb pozwoliło odwiedzającym odnaleźć właściwą wodę dla siebie.

strplnk

Staropolanka - nowa witryna internetowa

Woda mineralna okazała się dla użytkowników Internetu ciekawszym tematem niż można by się spodziewać. Strona internetowa staropolanka.pl została zmienona tak, by odzwierciedlać to, czego poszukiwali użytkownicy oraz pokazać która woda mineralna jest dedykowana jakim osobom. Witryna została w pełni zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

blogowo_poleca

Blogowo poleca

To miejsce, które dedykowane jest wyjątkowym produktom z kategorii kosmetyków i pielęgnacji. Dzięki rekomendacji Blogowourodowo nasze czytelniczki mogą tu zakupić specjalnie wybrane dla nich produkty lub usługi i mieć pewność, że będą one wyjątkowe!

blogowo_urodowo

Blogowo Urodowo

Blogowourodowo to serwis, w którym doradzamy, opisujemy, przybliżamy i testujemy. Mnóstwo wiedzy o kosmetykach, urodzie, pielęgnacji. A wśród tego również opisy produktów i usług, które rekomendujemy naszym czytelniczkom.

MKM

Multikino Media

Konsekwentnie i - jak zwykle - jakościowo realizujemy różne prace, które zwiększają jakość i wyjątkowość przekazu reklamowego Multikino Media. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej implementowanej w reklamach, prezentacjach i materiałach reklamowych możemy prezkazać klientom wyjątkową magię kina.

sony

Sony Music Polska

Content to nie tylko witryny czy sklepy internetowe. Dla Sony Music Polska zrealizowaliśmy wyjątkowe, klimatyczne "Lyric Video", które w specjalny sposób wkomponowuje się w nastrojową, refleksyjną muzykę. Zdjęcia, realizacja, optymalizacja pod kątem wyświetlania w Internecie - wszystko po to, by słuchacze mogli spokojnie odpłynąć choćby na kilka minut

Każdy element treści, który dzięki naszym działaniom staje się elementem kampanii reklamowej lub innych działań komunikacyjnych analizujemy z punktu widzenia wpływu na końcowe KPI.

czy użytkownicy Internetu angażowali się w treści, które przygotowaliśmy?

jak chętnie oglądają filmy, które im przygotujemy?

co mówią o naszych treściach w social mediach?

Odpowiadając na takie i inne pytania oraz porównując inne działania do tych, w których elementem jest tworzony przez nas content możemy pokazać jak wzrasta efektywność działań komunikacyjnych.

WYBRANI KLIENCI

multikino-logo-final
sony-logo-final
staropolanka-logo-final
drogerie-natura-logo-final
wiedza-logo-final
heinz-logo-final
hankook-logo-final
glov-logo-final
logo_craft_final
makastore-logo-final
kino-luna-logo-final
logo-siewierz-jeziorna-final
Copyright 2020 - ContentM Group